Mryy01 yok canım genetik sonucuna göre benim doktorum öyle yaptı, taşıyıcı konumunda çıktım 14.haftaya kadar iğne ve coraspin birlikte kullandım, sonra her gün coraspin içmeye devam ettim iğneyi kestik. İğneye ayağımda ağrı olunca tekrar başladık doktor pıhtı atmasından korktu o yüzden doğuma kadar devam dedi. İstediğin her şeyi sorabilirsin. İyi ki böyle forumlar var ben çok çaresizdim o zaman bakmamıştım etrafımda da kimse yoktu kimseye soru soramadım. Aklına gelen her şeyi bana sorabilirsin