Dilaraagkkk ilk bebeğimde de bende korkmuştum ama yerleşme ağrısı bu ve bebiş o tarafta gelişmeye ve büyümeye başlamış bu ağrıyı duydukca her sey yolunda oldugunu anlıyorum şu an ikinci bebeğim de aynı ağrı var rahimde değişimler oluyor onu hissediyorsun tavsiyem şu dinlen ağır iş yapma sakın uzanma yükseklere ağrı hissettikce uzan ve en iyisi ılık bir duş korkma 2 haftaya gecicek