Baloglum93 Bebesiniz doğduğunda ilk giyeceği şeyleri ( zıbın bez eldiven alt üst tkm battaniye şapka ) neyin içine koyuyosunuz acaba
bebekveannesiii Baloglum93 kilitli buzdolabı poşeti almıştım büyük boy ona koyup verdim hemşireye. Çantama da diğer şeyleri o şekilde yerlestirdim
Baloglum93 Esayser çok teşekkür ederim bende kara kara düşünüyorum ne yapcam diye 32 haftalık oluyorum çantayı hazırlık diyorum
Alyaa18 Annesininportakali53 merhaba canım seninle konusmustuk dogumundan once sehir hastanesinde yapcaktin dogumu nasil gecti memnun kaldinmi
AZRATALHAmoms Annesininportakali53 ay çok mantıklı bende düşünüyorum nasıl yapsam diye. Ama iki çantayla gidecek gibiyim doğuma bi bebek çantası birde küçük bi valiz
Esayser Baloglum93 bende 32. Haftadayım ☺️ Ama 35 falan hazırlarım diye bekliyorum ama başlasam iyi olacak gibi
Baloglum93 Leylalyla benimde aklıma geldi o ama belki hijyenik olmayabilir belki bı yere koyarlar yada düşer felan
Annesininportakali53 Alyaa18 aaa evet canım yaptım orda çok memnun kaldım çok ilgililer ve güler yuzluyduler gönlümden nasıl geçtiyse öyle oldu soracağın birsey varsa sorabilirsin🥰
Baloglum93 Leylalyla canım bebeği ameliyathanede giydirmiyorlar bebegin aspire edildigi bı oda var orda giydiriyolar bebek hemsiresi giydiriyor