Alagozzz ben ilk oğlumda hafif pembemsi olanı kullandım hâla taş gibi durur çok memnun kaldım oyshonun çantasından ayrıcada şık ama şimdi alcak olsam muhtemelen altdakini alırdım bebek arabasına takma sırtıma takma konusu
Hoş ötekindede zorlanmadım uzun askısı olduğundan çapraz takıyordum
Bilemedim şimdi 😂 ikiside kullanışlı içinize gözünüze yakışanı alın bence