Selam kızlar,
Yaklaşık 5 aydır çocuk düşüncemiz var fakat henüz nasip olmadı. Bu ay da olmazsa rahim filmi cektireyim mi sizce ? Diğer muayene ve testler normal çıkmıştı. Ne dersiniz bir süre daha denemem mi gerekli ? Birde bu test regl bittikten 3 gün sonra mi çekiliyor ?