Zeynep2323 21+4 teyim kızlar çok fazla kasık ağrım oluyor. Çekilme gibi çok ağrı hissediyorum. Doktorum normal olduğunu söyledi ama bazen dayanılmaz oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Ya da çözüm bulan?
Iremnurrmemis23 Zeynep2323 canım benimde öyle oluyordu bana magnezyum verdi doktorum suyun içine atıyorsun içiyorsun o rahatlatıyor ve akşamları ılık duş alıp sıcak süt içip yatmayı dene
Lamiya_Deniz Zeynep2323 21+1 bendede oluyor bi hafta falan başlamış, şu aralar baya ağrıyor ancak uzanmak istiyorum
Zeynep2323 Iremnurrmemis23 ben de magnezyum kullanıyorum da sanırım pek bir etkisi yok duş da aldığımda rahatlatmıyor. Çaresiz kaldım resmen. Senin kaç haftalık?