mine3444 0-3 ay zıbın aldım aşırı ufak. Üstünde iç kısımda 1 ay 56 cm yazıyor. Etikette 0-3 yazıyor. Yanlış mı gönderdiler acaba ?
seyma9188 mine3444 Ben 1-3 ay aldım hep büyük geliyorlar şuan 🤣 Yenidoğan zıbın çok az aldım çoğu büyük 🙃
beyzacmvrc mine3444 0-3 ile 3-6 ay arasında çok az fark var canım mesela tulumlar da kol ve bacak lastiği kadar bı fark var en fazla
beyzacmvrc mine3444 ben 0-3 ay az almayı düşünüyorum genelde 3-6 ay alicam :) kolları ayakları kivirir giydirilir yani yine Ama tabi 0-3 de alın mutlaka
seyma9188 mine3444 Amin canım Allah razı olsun 😍 Çoğunu 1-3 ay almıştım 1 aya kadar daha iyi olurlar sanırım 🤭