Ben 2 düşük yaptım, 20 test yapmışımdır ikisinde de zaten erken düşük yaptığım için hepsinde silik çizgi çıkmıştı. Yurtdışında yaşıyorum burdakş ebeler bana şey dedi. Kaç tane test yaparsan yap hepsinde silik çizgi çıkıyorsa hamilelik vardır demişti bana. Bende onun dediğini sana söylim canım. Senin de kaset testinde silik çizgi çıkmış hamilesin. Yarın uyanır uyanmaz ilk sabah idrarınla tekrar test yap . Gğn geçtikçe netleşiyor kuzum. İnşAllah vardır bebek. Rabbim hepimize nasip etsin inşAllah