Gamzeli21 benmde iki gün önce iç çamaşırım bi baktım ıpıslak ama ben duş almştm işe gittim öyle gördüm koşa koşa doktora gittim o vericekti onda da kalmamış iltahap var ilaç verdi izle eğer gelirse hemen gel dedi normal akıntı var ara ara öyle ıslanma olmadı tekrar bende de . Islanma olduğunu hissetmedim bile lavaboya gidince farkettm