Busraercann benimde 9 haftalıkken kahverengi leke geldi doktora gittim bebekte bı sıkıntı olmadığını gördükten sonra progestan hap yazdı ve o gün iğne oldum birdesuan 14 haftaligim hâlâ devam ediyorum hapa 16 haftaya kadar da tedbir amaçlı devam edelim dedi doktorum. Doktora gitmeni tavsiye ederim canim ilk haftalar da düşük tehliskesi olduğundan doktora görünmende fayda var