Merveilgaz Bende ilk hamileleyimde kizdi siddeti mide bulantisi vardi sekerli seyler cok tuketiyodum. Sizde durumlar nasil?
pembiktavsan Merveilgaz bende ilk haftalarda biraz bulantı oluyordu özellikle açken bulanıyordu ama kusma yaşamadım çok şükür. Bir de ekşi meyveleri seviyordum ama şimdi 7. Aydayım tatlı şeyleri daha çok seviyorum 🤭 cinsiyeti erkek bu arada.
adenimm_ Merveilgaz benimde ilk hamileliğim kızımız olucak arada mide yanmam oluyor ekşide yiyorum tatlı da 😇🐣
3kuzuAnnesiyim Merveilgaz kusmam mıde bulantım sayılıdır. 2 gebelık ılk 5 6 ay full eksi acı baharatlı yerdım. Eti cok cok severdım. Sıde kız. Gebelık kusma yok mıde bulantı yok. Tatlı ve gamur işi yeme istegi. Dondurma kola favorım. Eten soguma . Cınsıyet belli dgl