Aysee___34 33 haftalığım bebek ters sizce dönermi ayakalri aşağıda olduğu için ağrım oluyor korkuyorum
deryarslan00 Aysee___34 döner canım bana da 32 de makat geliş dediler bi sonraki kontrol baş geliş oldu 40 haftalığız halen baş geliş şükür
deryarslan00 Aysee___34 ayakları ciğerlerine vurunca da kötü hatta elleri de kasıklarda baskı yapıyor 😂 yani çok da bişey değişmicek 🤭
Serapppp61 Aysee___34 acilmam bile vardı sancılar hafif hafif vuruyordu lakin son dönem çok üzüntüler yaşadım o yüzden bebeğim karnında stres yaptı kalp atışları yüksekti acil sezaryen gördüm. Yani kontrole gidip bir anda sezaryen oldum.