burcuozturk Şalgam içen varmı eşim adanadan gelirken getirdi de içiyorum çook güzel bebeğe faydasıda varmıs
Bilge35 burcuozturk sadece sizde gaz yapar , mide yanması yapabilir baska bi zararı olmaz .tuzlu olduğu icin fazla kaçırmayın ödem ve tansiyon problemi olabilir
burcuozturk Bilge35 cok sukr bişeyim yok çokta abartmıyortm zaten ama kabızlıktan koruması çok iyi çünkü basur var da 😒
Taqooo Ben su an 15 haftalik hamileyim. 5.6.7.8 haftalarda salgam ve ayran. Ikisini bi arada iciyordum evet lif acisindan bebege cok faydali ama cok icmeyin derim Doktorum haftada. 3.4 bardak demisti
MeltemKocamer Ben bu hamileliğimde elimde şarapçı gibi şalgamla geziyorum resmen ona aş eriyorum bildiğiniz gibi değil🤦🏻♀️🤦🏻♀️