EPervane Dilaraanl meraba bende 16 haftalik hamileyim ultrasona kadar endise icinde kaliyorum korkuyorum nasi orda , bi belirti yox cok stresliyim sizdedemi ilk cocuk?
Dilaraanl EPervane evet evt ilk bebeğim benim de. En basından beri hic belirtisi yok güzel bi hamilelik geciriyorum aslında ama her ay kontrol gününü sayıyorm resmen bu ay da 19unda
ErZeynep 17 haftalığız bende rahat geçiriyorum hiç belirti yok ultrasona kadar içim içimi yiyor iyi mi diye herkes de aynı durum galiba 😂 pazartesi kavuşuyoruz ama 1 ay sonrasında yaşasın
Tugba_42 Merhaba bende 14+4 günlük hamileyim ve sıfır belirti arada karın ağrısı bel ağrısı yaşıyorum adet olacakmış gibi his oluyor sonra geçiyor onun dışında birşey yok bide vajinamın iç sol tarafı ağrıyor sizlerde böyle olan var mı normal mi acaba
Elifsu01 Dilaraanl doktor erkek dedi ama net diyemem bu haftalarda yanılma olabiliyor dedi. Sizin belli mi? İnşallah sağ salim alırsınız kucağınıza. 🌷
Dilaraanl Elifsu01 siz de inşallahhhh❤️❤️ yok bizim belli değil daha bu ayın 19unda kontrolümüz var belli olcak inşallah. Erkek bebek cok istiyorum sağlıklı olsunlar da😍♥️