Kubra5847 ben ilkini özel de yaptım ıkıncı de özel de olcak ne kadar pahalı olsa da biriktiriyoruz bı sekılde eşim zaten yaptırmaz devlette hijyendir kötü davranmadır bilmiyorum ama ben bı odada başkasıyla asla kalamam hele de lohusayken rahat edemem zaten 10. Cocuğu doğurmuyoruz 2.zaten. Kardeşm devlette yaptı yanında onla kalan ınsanların ne çenesi durmuş ne birsey ıstmesi ben sıkıntılı ınsanım sinirimden çatlarım 😄