cansualtikulac Kuzum ben Folidoce kullandım o ay hamile kaldım normalde hamile kalmayı kolaylaştırmıyor ama🙈
Mihrimah18 Folik asit değilde aktif formda folat kullanmak daha sağlıklı. Folik asit sentetik aktif formda olan folat doğal.
Mihrimah18 Greenmomy aslında marka cokta öenmli değil ama ben assos marka vardı eczanede o an bütcem ona yetti, içşnde b12 iyot d vit var.
Mihrimah18 ysmnkrc ben assos marka aldım ama bir sürü marka var. Bundan once de folidays kullanmıstım.
Tgcccc M11 ben hamile olduğumu 4 haftalıkken öğrendim folidoce verdi doktor.Şimdi 3 . Ve son kutuma başlıyorum inşallah
Susamtohumununannesi M11 bem doludaysa kullandım doktorumun önerisi ile. Hiç mide bulantısı vs yapmadı bazıları mide bulantısı yapabiliyormuş
Seyma65 M11 folactive kullanmıştım ben ama iyot falan vardı doktorum daha önce düşük yaptığım için onu yazmıştı doktor kontorlünde olmadan yine de kafanıza göre almayın derim