Öncelikle merhaba güzel anneler ve anne adayları. Ben 23 haftalık hamileyim detaylı ultrason yaptırdım perinatolog 25 30 dk muayne etti ve her şey normal görünüyormuş çok şükür. Sadece kalbinde küçük bir delik gördüğünü doğuma kadar kapanma ihtimali de yüksek görünüyor dedi ama o günden sonra istemsizce düşünüyorum aklımda hep. Bu durumu yaşayan var mi aranızda ?