Kızlar aranızda ileri derece miyop olup normal doğum yapan var mı ? Miyop numaram 6nın üstü olduğu için doktor çok ıkınma durumunda retina yırtılması olur ve tedavisi zor olur dedi. Sezeryan olmak lazımmış ben normal doğum istiyordum ama başıma böyle bir şey çıktı ilk doğumum olacak 😔 acaba aranızda bu şekilde doğum yapan var mı ?