gucluanne80 ben de aynıyım 28. Haftamızdayız 1-2 haftadır içim yanıyor sanki yaz günü güneşin altında kaldım, soğuk soğuk bir şeyler istiyor canım ama eşim boğazım şişer diye korkuyor. En son yediğimden sonra korona olduk başta dondurmadan hastalandım sandım bi ton laf etti babam o zamandan beri de yiyemedim😬😅