Seneeeemmmmmmmmmm 16 haftalık oldum hala geçmeyen mide ağrısı şişkinlik hazımsızlık var renni tablet de o anlik ise yariyo gibi oluyor sonra yine aynı devam nasıl geçer yaşayan varmı
2022bebeki Seneeeemmmmmmmmmm Eğer ilaç fayda etmiyorsa yediklerinizi gözden gecirmeniz de fayda var. Gaz yapan besinlerin içine bir çay kasigi kimyon atmanızda fayda var ve daha cok lifli gıdalar yeyip karbonhidrati ölçülü yerseniz sanirim çözülür