Karamm canim 2 hafta once spinal sezaryen oldum mecburi. ben ameliyatta baya bi hissettim. karnimi kestiklerini bebegi cekmelerini temizlemelerini. vakum yaptilar diye dusunuyorum baya bi cekiyolardi sezaryen sirasinda cani aciyan bi benim heralde. bebek ciktiktan sonra rahmi temizleme sirasinda dayanamadigim icin uyuttular benu hafiften ameliyattan çıktığımda sersem gibiydim baya hissizdim. etrafa bos bos bakiyodum. odaya gecince bebegi gogsume verdiler kucagimda tutamiyodum bebeği. gogsumu zar zor cekiyodu bebegim ilk iki gun cekmesinde sorun yasadik sütüm de azdi. kucagimda kendim tutamiyordum zor veriyolardilar mememe. yerimden kipirdayamadim ilk 4 gün. o aciyi anlatamam. sezeryan hayatimda yasadigim en kotu şeydi. belki herkesin farklıdır ama Allah bana birdaha yasatmasin. kendin cocugunu kucagina acidan alamıyorsun ya o cok zor cocugu tutamadigim icin emziremedim de. ama şunu diyim bi haftadan sonra normal hayatına dönüyorsun bi hafta toparlanma süreci var. dördüncü gunden sonrada masallah sütüm bayagk bi gelmeye başladı. Allah simdiden yardim etsin canım. ama bir daha olursam genel anesteziyi tercih ederim. seni korkuttuysamda kusura bakma canım bunlar benim yasadiklarimdi.