derya_16 Kızlar, geçen ay düşük yaptım ve kanamam bitince hemen ovulasyona başladım. Normalde yumurtlama 3 gün çıkıp sonra T çizgisinin silikleşmesi gerek diye biliyorum. Bu normal mi? Normalde ilaçsız adet olamayan biriyim🥺
Ozlemmm12 derya_16 ¾ gün yumurtlama süre bilir ama 1 haftadn çatlmazsa test yap negatifse doktora başvur çatlaman olmuyordur blki 😇
catlover1 derya_16 benim ilk hamileliğimde de böyleydi bi türlü silikleşmedi ve sonra gebelik testi yaptım pozitif çıktı ümitlendirmek istemem de
Busrasakarya derya_16 canım eğer hamile olmadıgından eminsen youtube da çatlatma masajı var cok etkili deneyebilirsin. “Bir gebenin günlüğü” diye bir hesap
derya_16 esmerella37 keşke olsa ama o biraz imkansız. Daha 22 Aralıkta düşük yaptım🥺zaten ilaç kullanmadan tedavi olmadan çok zor
derya_16 Ozlemmm12 olabilir hiç öyle düşünmemiştim. Havuç çatlatıyormuş havuç yiyeyim bari. Belki bi mucize olur🙏
Hnd3535 derya_16 daha yeni düşük yapmışsımız betahcg anca kanda düşer. Testiniz betahcg yüksekliğnden koyu çizgi çıkartıyor olabilir . Kac haftalık düşük yaptınız? Betahcg testiniz sıfırlandı mı?
Ozlemmm12 derya_16 aynen bir haftadan uzun sürer hala silikleşmezse test yap oda negatif çıkarsa doktora başvur
Gamzelit derya_16 canım ben 2 tane küçük havuç yedim direk çatlattı böyle bi anda koyulaştı test 1 günde, diğer günde çatladı normalde 2 gün koyu kalırdı test kesinlikle havuç yemelisin
derya_16 catlover1 ahhh yaa inanki öyle bir şey olsa nasıl bir mucize olur. Yakın zamanda kalbi durduğu için kaybettim. 6 ay öncede aynı şekilde olmuştu. Genetik sonuçlarını bekliyoruz. Hep tedaviyle gebe kaldım o yüzden öyle durumlar bana denk gelir mi bilemedim inşallah diyelim🙏
derya_16 sinoli evet pco hastasıyım zaten. Bu ay doktora gitmeyeceğim için kendim yumurtlama zamanını denk getirebilir miyim diye denedim ama pek işe yaramayacak galiba🥺
Hnd3535 derya_16 dediğim gibi betahcg verin sıfırlanmışsa bu testleri yapın Belki hala sıfırlanmamış olabilir