ROJIN27_47 Kızlar 8haftalık hamileyim ve sabahtan beri baş ağrım geçmiyor. İlaç kullanmakta istemiyorum.
Bebekliannee ROJIN27_47 valla benim öğrendiğimde beri. Dayanılmaz olunca parol kullanıyorum. 14+5 hala oluyor.
2022bebeki ROJIN27_47 Çok çektim baş ağrısından kimi görsem öneriyorum mentholbox ,nane yağı,buz aküsü ile masaj kurtaricim oldu şiddeti azaldi. Bazen de türk kahvesininn içine birkaç damla limon sıkıyordum epey fayda ettiler
segah06 ROJIN27_47 resmen bensiniz. İlk haftalarda baş ağrısından kıvranırdım adeta. Nane yağını alnına, sinüs bölgene sürebilirsin geciriyor. Bide bana türk kahvesi de iyi geliyordu. 6 saate 1 parol alabilirsin. Çok geçmiş olsun