Eylulun_annesiii Nhal1654 ilk 3 ay yemedim. Doktorum evde yapsan daha iyi dedi ama uğraşamazdım. 3ay sonra bildiğin temiz olan yerden etsiz yiyebilirsin dedi. Abartmadan arada yiyorum şuan 27 haftadayız. Doktoruna sor yinede ama etsiz olması lazım ☺️
Derya0-7 Nhal1654 ilk 3 ay dikkat ettim sonra yedim. Etsiz çiğ köfte sıkıntı olacağını düşünmüyorum yine de sorun isterseniz doktorunuza.
Flyy Nhal1654 her gün biri soruyor çiğ köfte yenir mi diye sonra bizim canımız çekiyor ve yiyoruz formdaki anneler olarak 😅😅 afiyet olsun yedik yiyoruz canımmm 🫠