Eylulun_annesiii susambebeginannesii erkek gibi canım ama emin değilim tahmin tabiki. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
susambebeginannesii Eylulun_annesiii 13 haftalık şuan doktor birşey demedi ben merak ediyorum sadece tabi ki önce sağlıklı olsun kız da olsa erkek de olsa benim için fark etmeyecek 😀
Eylulun_annesiii susambebeginannesii öyle tabii öncelikle sağlıklı olması. Bizde 27 haftalığız kızım olucak inşallah 🥰 bende çok merak ederdim kız mı erkek mi diye baya araştırırdım. Rüyamda hep kız gördüm. Rabbim kız nasip etti. Oğlum da olsa üzülmezdim ama anneler hissediyor derlerdi hep doğruymuş ☺️
Eylulun_annesiii Eymenslm ben bu tatlı ekşi olayına inanmayanlardanım aslında. Çünkü arkadaşım ekşi yedi oğlu oldu. Ama ben ekşi yedim 3 ay ağzıma tatlı hiçbi şey almadım kızım oluyor. 🙈 Kaç haftalıksın peki