Sydsnl aynı benim gibi olmuşsun,bende kızımda 10 gün boyunca iki günde bir muayene edildim ama hiç açılma olmadı, pazartesi son dedi,41 doldurdum,istersen suni sancı verelim dedi ama sezeryan seçtim,suni sancı alsam da açılma olmaz diye. Ama pişman oldum,keşke diyorum deneseydik suni sancıyı,belki olurdu