Merhaba kizçeler 🤗 son adet tarihim 30 Kasım adetim bittikten 10 gun sonra kahverengi lekelenme yaşadım daha sonra adetim 1 gün gecikti 31 aralıkta erken gebelik testi yaptım negatif cikti suan 9 gün gecikmem var adet olacakmışım gibi kasıklarimda ağrı var arada bi bıçak gibi saplanıyor ha oldum ha olcam diyorum bisey yok. Adet gecikmesinin 8.gununde nor.ql kaset test yaptım ilk 5 dakika bisey cikmadi bende yok diye biraktim fakat 1.5 saat sonra baktım 2. Cizgi çıkmış bilemedim suan gebelik varmi yokmu.. evde 2 tane daha test var ama yapıp yapmamakta kararsızım !