mikaa 1 yaşına kadar her ay düzenli doktor kontrollerini yaptırdım daha sonra 6 ayda bir 2 yaşa kadar . Sonrasında da zaten hastaysa ancak şuan 2 buçuk yaşında. İkinciyi de nasip olursa aynı şekilde devam ettiricem. Özellikle ilk 6 ay kontrolleri yapılması bence önemli