Kucuk_melegim Yatıyorum bütün gündür geçmiyor dolanıyorum geçmiyor neden bukadar bel ağrısı olur biri söylesin 🥺
TTtutku Kucuk_melegim benimde aynı yataktan mı acaba dedim değil maalesef vücut doğuma hazırlık yapıyor pelvis kemikleri ayrılıyor bebişte baskı yapıyor çok normal maalesef ki
Kucuk_melegim cansualisa geçmiş olsun canim yok bende sadece bel ağrısı var nefes almami engelicek kadar
cansualisa Kucuk_melegim tamam bnmde öyleydi göğüs arama baskı uygulanıyordu sanki 37+5 im yatamıyordum dönmemiyorsunuz kıvrandım öyle sana da şifa nasip etsin bence git acile
Kucuk_melegim cansualisa yok canim ya doktor geldi bakti dedi haftan riskli hafta değil agrilarini durduramayiz gelirse gelir dedi gitti
Kucuk_melegim cansualisa bana da oyle dediler 34 den sonra risk görmediğimiz için herhangi bir iğne yada yatış vermiyoruz dedi