Kızlar çok fazla post açıp sizi bunaltmak da istemiyorum ama doğum yaklaşıyor heyecan var mutluluk var ama henüz korku yok o da son dakika olur gibime geliyor ama umarım olmaz buraya merak ettiklerimi soruyorum herkes gibi
İlk gebeliğim nelere dikkat etmeliyim neler önerirsiniz doğum öncesi doğum sonrası
Mesela 0-6 ay zeka kartları görüyorum faydalı mı
Neler faydalı olur ne yapmak gerek
Gebeliğim çok stresli geçti bebeğe yansırmış kolik olurmuş ondan korkuyorum
Deneyimli anneler bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
Süt arttıcı çay satıyorlar onlar yararlı mı yani aslında çok sorum var siz istediğiniz bildiğiniz her şeyi yazabilirsiniz okumaktan keyif duyarım