Htckbr Doğum çantamı hazirlicam devlette doğum yapıcam hemşirelere kac takım verdiniz veya neler verdiniz yazarmisiniz
Lazz61 Htckbr hastahane çıkış takımını komple veriyoruz onlar gerekli olanı kullanıp gereksiz olan varsa size veriyorlar. Battaniyenin içerisine hepsini katlanıp bohça gibi yapıp verdik bu 3. Yine aynı yapıcam 🎈
Ruken_olgn Htckbr ben 5 Li takım çıtçıt bez bide ince bi battaniye hazırladım 34 haftayım bu şekilde vereceğim
Yeniden-burda2 Htckbr ben çıt çıtlı poşetlerden aldım içine hastane takımını iç atlet çorap bez battaniyesini koydum doğumdan sonra hemen alıp giydirsinler diye sadece tek bir poşet e koydum. Zaten herkes gittikten sonra bebekle kalınca odanın sıcaklığın göre tulum giydirirsiniz. Zaten gelip devamlı kontrol ediyorlar. Tulum giydirmeyin derlerse sizde şu nohut battaniyeler oluyor bşraz daha kalın tutan ondan alın ona sararsınız bebeğinizi. Ben ilkin de şehir hastanesinde yaptım bu şekil verdim. Şimdi devlette olacak bilmediğim için hem tulum hem ikinci bi battaniyeyi yedek aldım yanıma.
Petito35 Devlette doğum yapmadım annem neler verdi hiç bi bilgim yok üstte kalsın diye yorum yazıyorum 👆🏻
Sareceee Tulumu, yada alt üst takımı,zıbını eldiven,şapka, çorap,bez, battaniye ilk etapta giydirip yanınıza getireceği kadar veriyorsunuz yedekleri zaten artık siz giydirir siniz