Hilaynur Kızlar insülin ödem yapıyormu acaba 35. Haftadayım insulin kullanıyorm tuzlu tüketmiyorm yürüyşte yapıyorum agır bi ödem yok ama bacagıma bastırdıgımda beyazlık oluyo içine çökmüyo insulinden sonra oldu yaşayan varmı