Esoo0698 ilk hamile kaldığımdan beri kahverengi akıntım var. Kahverengi ve siyah olunca akıntı diye adlandırılıyor, kanama olarak değil.. Korkulacak bir şey değil bu iki renk. Ama olay pembe ve kırmızıya dönünce direk hastane. Bir damla olsa bile🥺 pazartesi ve çarşamba kanamam oldu o korkuyla direk gittik. Kanama alanları oluşmuş. 10+6dayız☺️ zedelenme genelde ilişki sonrasında oluyor diyolar.