arelbaby atlassmommm tek isim kararındayım. Tek ve öz olsun istiyorum iki isim kullanan biri olarak devlet işlerinde vs sıkıntılar yaşanıyor genelde o yüzden tek olacağı için kararsızım zaten🙈