Kızlar selam, 17 haftalık gebeyim dün akıntım normalden farklı sulu geldi sonrasında belim her zamankinden farklı ağrıdığı ve uzun sürdüğü için bugün acile gittim. Doktor mantar enfeksiyonu olduğunu söyledi kasık ağrıları in progestan ve mantar içinde donaxyl verdi. Bunu kullanıp sorunu çözülen oldu mu? Yada siz hangi yöntemlerle çözebildiniz?
Birde ilk defa vajinal fitil kullanacağım nasıl kullanıldığı hakkında bilgi verir misiniz görünmeyecek kadar ileri mi itmek gerekiyor yatmadan önce yapmak daha mı mantıklı? Ve gece tuvalete kalkamıyor muyuz? Çünkü yatmadan önce suda magnezyum içiyorum o kaldırıyor beni bi kaç kez tuvalete.