Sevimburak Merhaba 4+2 deyim beta hcg dün bakıldı 1485 çıktı keseyi ne zaman görürüz Salı doktor randevum var görünür mü 🙏🏻😊
Mysmrt Sevimburak 6. Haftada karından görünmedi vajinal ultrasonla göründü benim bebeğim. 8. Haftada da kalp atışı duyuldu
Hallerimvarbenim Sevimburak Evet canım salı günü görürsünüz keseyi de bebeğide hatta betanın artışını hesaba katarsak kalp atışını bile duyabilirsiniz 🥰
Likayolcusu Sevimburak benimde 4+2 de 900 dü beta kese görünmemişti 6+4 e gittiö hem bebek hem kalp atışını duyduk 🥰 çok şükür
Kumsala Bende kese göründü ama detaylı ultrasonda göründü dün doktora gittim şuan 4 hafta 5 günlük hamileyim 10 gün sonra gel kalp atışı ve bebeği görmek için randevu verdi
Misbah Sevimburak 5. Haftada kese görünüyor hatta 5. Haftanın sonunda doktor kalp atışını dinletmişti bana