Hgmr19 bende daha 33 haftaligim zaten 26 haftalıkken yaptırmıştım canım ben hastanede yatıyordum karşı çıkmıştım bende sağlık personeliyim doktorlar da dediğim gibi kadın doğum perinatoloji nöroloji üçü birlikte konuşup zararı yok dediler benim de eşim radyoloji teknikeri o da hamileler de çekiniyor sıkıntı yok için rahat olsun dedi öyle girdim