Deniz34 Sumeyyye daha erken 38+ 4 de 9 ay bitiyo daha günü vardır Bebişin hem olmaması daha iyi bazen o hAftalarda bile solunum sıkıntısından küvöze alıyolar
Deniz34 hafsa2020 inşallah bendede öyle olur 🙏 peki açıklığınız varmıydı nişan felan gelmişmiydi Doğumdan önce
hafsa2020 Deniz34 açıklığım yoktu ertsi gün sancılar geldi gitti gecesine suyum geldi nişan onla geldi sanırım hafif kanlıydı suyum ilk gelişte
Yersu Ben 39haftalık hamileyim yeni oldum muayeneyi hiçbişey olmadı doktorum kanama olabilir korkmadedi kanamamda olmadı ağrımda. Kendinizi kasmayın derim ben çok rahattım muayenede
Deniz34 Yersu bende rahattım vajinal bi acı hissetmedim ama çıktıktan sonra bel ve kasık ağrılarım başladı Doğumu tetikledi galiba
Aksa_korkmaz Deniz34 açıklık muayenesi nasıl yapılıyor peki ? Ben her ikisini de aynı sanıyordum. İlk bebeğim insan ne kadar araştırmaya çalışsada öğrenecek çok şeyim var daha 🙈
Deniz34 Aksa_korkmaz çatı da pek derine bakmıyor sadece vajina daki duvarlara genişliğe ve oradaki leğen kemiği genişliğine bakıyo. Açıklık muayenesinde ise iyice derine sokuyo parmaklarını rahim ağzında bi açıklık var mı diye bakıyor