Boncukveannsi 35 haftalık gebeyim bugün misafirim vardı çok fazla yoruldum hep ayakta geçti günüm, affedersiniz çok özür diliyorum lavaboya gittiğim de sümüksü beyaz birşey geldi sebebi nedir kızlar başına gelen var mı hiç böyle birşey?
berceste5155 Boncukveannsi çok bilgim yok ama nişan falan olabilir burda renksizde oluyor demişlerdi üstte kalsın
berceste5155 Boncukveannsi ben sadece tahmini söyledim ama nişan geldi diye illa doğum başlayacak değil 2 3 hafta sonra bile doğum oluyor benim 2 hafta sonra olmuştu
Boncukveannsi berceste5155 anlıyorum canım çok korkuyorum gerçekten doğumdan, herşeyden nasıl olucak nasıl gecicek lavaboda onu bile girince gözlerim doldu ne oluyor diye 🥲
berceste5155 Boncukveannsi belki çok fazla ayakta durduğun için normal bir akıntı da olabilir. İnan doğum başlayınca ne olacak nasıl olacak endişesi olmuyor 4 ay önce suni sancıyla doğum yaptım sancı alırken hep ne yaparsam doğumum kolay olur çabuk olur diye düşünüp öyle hareket ettim kuşkular korkular kayboluyor o an.
ayysnrr Beyaz ve şeffaf akıntılar gebeliğimin başından beri var bende kokusuz ve renksizse sorun yok demişti doktorum endişe etme ama takip et sancın falan olursa doktoruna görün