Sevgi2023 benimde ilk hamileliyim, tecrübeli deyilim ama bende de dün geceden öyle belimde kasıklarımda girib çıkan ağrılar sancılar var, tutduğunda dayanılmaz oluyor, sonra geçiyor, hiç ağrı yokmuş gibi, doğum sancılarınıda öyle diyorlar, kız olduğunda sancı geliyormuş hiç geçmiyormuş, şiddeti artıyormuş saat ilerlidikce, erkeklerde ağrı giriyormuş, biraz yoklayıb gidiyormuş, doğum başladığında şiddetli oluyormuş, banada öyle dediler, bilmiyorum nasıl olucak