Tugce567 Doktorum 38+4 de sezeryan yapalım gelmezse diyor o zamana kadar .sizce ben beklesem normal doğum çok mu riskli olur.normal doğuran var mı kafası büyük olupta.sonrasında vajinal anlamda bir sıkıntı olur mu ya da doğumda bebeğe zarar verir miyim ?
Flyy Tugce567 Benim oğlumun da öyle normal doğum zor görünüyor dedi doktorum o yüzden sezeryandan yana kullanacağım tercihimi yırtılma cok olur muhtemelen
SebnemRasit Tugce567 mahvolursun dedi doktorum.. 37 derken kafa 42 idi sezaryen oldum. 18 gün oldu. İyiki normale zorlamadım çünkü kaçtane kolu kırılan bebek gördüm yeni doğan muayene sırası beklerken. Yine de sen doktorunu dinle. Bende aşırı normal istiyordum ama benim ve bebeğim için bu hayırlıymış.
SutlacimiYedimmiBen Tugce567 bebegimin bas cevresi 36 cmdi dogdugunda vajinal dogum yaptim sıkıntı yasamadim
Tufutufu SebnemRasit bir şey sorabilir miyim? Doğduğunda bebeğinin kafası aşırı büyük müydü peki? Ya da bir sıkıntısı var mıydı? Benim kızımında başı 3 hafta öndeymişte. Biraz tedirgin oldum.
SebnemRasit Tufutufu yok ya çok şükür hiç bişey yok. Şuan 35 günlük olduk kilo aldıkça bünyesi de ilerliyor hiç dışardan belli değildi ilk günden beri