Esusyksl Merhabalar, Progestan dex iğne kullananlar kaçıncı haftaya kadar kullanmanızı söyledi doktorunuz? Yan etki ne görüyorsunuz? Benim tüp bebek 7. Haftadayım 12. Haftaya kadar kullanacaksın dedi doktorum.
Zeze01- Esusyksl canım bende 10.haftama gireceğim bana da doktorum 12. Haftaya kadar kullan dedi iğneden mi bilmyrm ama bende uyku hali çok oluyor tabi bide iğnenin yanında progestan fitil kullanıyorum oda yapabilir.
yanlisanlamaama Esusyksl ben 11.haftama kadar sabah akşam kullandım. Bana herhangi bir yan etki yapmadı. Bıraktığımda da sorun olmadı
SSumm Ben 11. Haftama girdim ve bugün son iğnemi yapacağım inşallah.herhangi bir yan etki görmedim sadece deri altında beze oluştu sürekli vurmaktan 🤭
Esusyksl SSumm maşallah inşallah bir daha ihtiyacınız olmaz 🙏🏻 bende iğneyi vurduktan sonra aşırı gaz yapıyor. Onun dışında başka bi yan etkisini görmedim çok şükür.
SSumm Esusyksl Tüp bebek olduğu için tedbir amaçlı kullanıyordum dediğiniz gibi inşallah bir daha kullanmama gerek olmaz. Rabbim herkesin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Esusyksl SSumm peki kanama yaşadınız mı? Ben 7. Haftadayım 3 haftadır lekelenmem var. İlk başlarda kasık ağrısı ve bel ağrısı da vardı. Doktorum hiç kalkmadan yatacaksın dedi. Şuan daha iyi yine var ama yoğun değil.
SSumm Esusyksl 11. Haftaya giriyoruz çok şükür kanamam olmadı ben tedbir amaçlı transfer öncesinden beri kullanıyorum