Erizdamla33 Selam kızlar 2 aydır düzenli adet oluyorum ilk ay 2 Aralık son adet günümde 30 aralıkta oldu ayın 3unde de bitti yumurtlama da hani günleri değerlendirme gerekiyor yardımcı olur musunuz 😊