Merhabalar 16+5 günlük hamileyim. Biraz kilolu biriyim ikili testim normal çıktı ancak 2 hafta önce kesede suyun az dedi doktor. Bol sıvı tüketiyorum. Burda bazen bakıyorum hareketlerini çoktan hissetmeye başlamış anne adayları var. Bende korkuyorum sürekli hastaneye gidip bebeğim iyimi diye bakmak istiyorum. Hareketini hâlâ hissetmemem normal mi sizler ne zaman hissettiniz?
(keşke bir cihaz icat edilse evde oturduğumuz yerden izlesek anne karnında bebek ne yapıyor çok isterdim) :)