Betulll1996 Kızlar dün gece çok hastalandım acile gittim boğazlarım faranjit olmuş ateş yaptı hiç uyuyamadım doktor aqumentin verdi antibiyotik hamile olduğumu söyledim bebeğe bir zararı olmaz dedi ama yinede korkuyorum kullanıp yan etkisini gören oldumu 🙏🏻
ozgegundogdu1903 Betulll1996 bende kullandım doktorum vermişti ama bende yan etki olarak vajinal kaşıntı yaptı aşırı derece agumentin zaten hamilelikte kullanabilir antibiyotiklerden internetten de bakabilirsiniz 🙏🏻
Melike658 Betulll1996 rabbim şifa versin inşallah bende kötü durumdayım boğazımda felaket bi öksürük ve tüm vücudum kırılıyor resmen bi an önce geçsin inşallah canım
cerenveminigi Agumentini hamileyken veriyorlar antibiyotik grubu içinde hastalık enfeksiyon antibiyotik ten daha tehlikeli diyor benim doktorumda
Betulll1996 Melike658 rabbim tüm hastalar Şafi sıfatıyla şifa versin çok zor helede hamileyken kendinden çok onu düşünüyorsun dün gece hep onu düşündüm oda şimdi ağrı çekiyormudur diye
SSumm Bende hamileliğimi ilk öğrendiğimde dişim iltihaplanmiştı diş hekimi kendi kadın doğum doktoruma sorup hangi ilacı kullanabilirsin sor onu yazalim dedi. Sorduğumda da aqumentin yazabilirler demişti gebelikte kullanım için uygunmuş