Hangisi daha güzel
Sumyaa ya sadece mihra yada sadece inci şahsi görüşüm🧚♀️
Sumyaa isimler birbiriyle pek uyumlu olmamış sanki. Tek olarak daha güzeller bence.
Sumyaa Sadece mihra
İsimler hiç uyumlu değil ayrıca şifa gerçekten güzel değil😑
Beren ismi kulağa en hoş gelen gibi geldi 🌸 Beren İnci de olabilir 🌸