Mercimek2022 Bebeğim sağlıcakla doğdu çok şükür alnında ve göz kapağında hafif bi kızarıklık var doktor kalıcı leke melek öpücüğü dedi aynı durumu yaşayan oldu mu geçiyor mu zamanla
Sermec27 Mercimek2022 oğlumun burnunun altında ve hafif alnında doğum lekesi var 19 aylık oldu nerdeyse ilk doğduğu zamana göre baya rengi açıldı
3babymom Mercimek2022 kızımın göz pinarinin üstündeki göz kapağı kirpik dibinde damae kızarıklığı var Dr bişe demedi ama şuan 4 aylık olmak üzere hala öyle geçmedi bence kalıcı bı kızarıklık gibi görünüyor
Edafmo Mercimek2022 benim yeğenimde alnında ve gö, kapağının üstünde nar gibi kıpkırmızı leke vardı, geçmez dediler esmer bi bebişti ve çok belli oluyordu ama büyüdükçe geçti. Şuan 11 yaşında hiç bişey yok sadece ağlarken alnı hafif kızarıyor o kadar
Birglbiray Mercimek2022 benim oğlumda gözlerinde alnında ve ensesinde vardı şuan çok ağladığında belirginleşiyor ama normal zamanda yok öyle izler geçiyor yani büyüdükçe kalıcı izler değil onlar
Birglbiray Mercimek2022 büyüdükçe azaldı bi anda kaybolmadı 1 yaş civarında neredeyse yoktu daha sonrası kayboldu şuan 4 buçuk yaşında ağladığında kızarıyor sadece ama görmüyorsunuz normal zamanda