Arkadaşlar dün gecen ara ara yoklayan sancılarım, bel ağrılarım vardı, sabahdan aynı ara ara giren sancılarım bel ağrılarım var, ama daha şiddetli olmaya başladı, belimden giriyo karnım sertleşiyo, acı sancı veriyo, 1 dakikaya kadar sürüb sonra geçiyo, geçdiyinde her şey normal oluyo hiç ağrı olmamış gibi, sizce doğum böylemi başlıyo?