Hatice711 7+3 haftalık hamileyim kanamam oldu bugün doktora gittik direk sağlıklı bir gebelik olmadığını hiç bir müdahale yapamayacağını söyledi 2 gün sonra gel radyoloji kalp atışı yok desin bizde kürtaj yapalım dedi doktor 😥
Hatice711 O kadar moralimi bozdu ki sağlıklı değil zaten bu kanaman durmayacak düşecek bu bebek diyor doktor