aygunes24 Kızlar bu doktor hakkında ne düşünüyorsunuz gideniniz bileniniz doğumu ona yaptıranınız var mı
FeyzaBkn Ben uzunca bir süre gittim iyi bir kadın sorularımı cevaplar fakat biraz duruşu sert soğuk. Şimdi ümitte dilek ulusoya gidiyorum açıkcası dileğin yaklaşımını daha çok beğendim güleryüzlü ilgili baya tavsiye ederim